حالِ خوبی نبود آدم ها
مدير سايت: نفســـــم مریــــــم

حالِ خوبی نبود آدم ها

حالِ خوبی نبود آدم ها

زیر رودِ کبود خوابیدم

هرچه چشمش سرِ جهان آورد

همه را توی خواب می دیدم

من فقط خواب عشق را دیدم

حس سرخورده ای که نفرین شد

هر کسی تا رسید چیزی گفت

هر پدر مُرده ابن سیرین شد

من به تعبیر خواب مشکوکم

هر کسی خواب عشق را دیده است

صبح فردای غرق در کابوس

رو به دستان قبله خوابیده است

مردم از رو به رو ،دَهن دیدند

مردم از پشت سر، سخن چیدند

آسمان ریسمانمان کم بود

هی نشستند و رشته ریسیدند

نانجیبیِ عشق در این است

مردِ مفلوک و مُرده می خواهد

نانجیبیِ عشق در این است

دامنِ دست خورده می خواهد

من به رفتار عشق مشکوکم

در دلِ مشتِ بسته اش چیزی ست

رویِ رویش شکوهِ شیراز است

پشتِ رویش قشونِ چنگیزی ست

من به رفتار عشق مشکوکم

مضربی از نیاز در ناز است

در نگاهش دو شاهِ تاتاری

پشتِ پلکش هزار سرباز است

 

من کنار تو ریز می مانم

 

تو کنارم درشت خواهی شد

 

من نجیبانه بوسه خواهم زد

 

نانجیبانه مشت خواهی شد

 

اقتضای طبیعتت این است

 

به وجود آمدی که زن باشی

 

به وجود آمدی بسوزانی

 

دوزخی پشتِ پیرهن باشی

 

به وجود آمدم که داغت را

 

پشتِ دستان خود نگه دارم

 

مثل دنیای بعد از اسکندر

 

تختِ جمشیدِ بعد از آوارم

 

تختِ جمشیدِ بعد از آوارم

 

سر ستون های من ترَک خوردند

 

بعدِ بارانِ تیر باریدن

 

هرچه بود و نبود را بردند

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره سايت

  • * حــــــــــــــــــکمران * شـــــــــــــــیبان *

    مریمم عمر منه ، نباشه میمیرم !

تصاوير منتخب 2

* حــــــــــــــــــکمران * شـــــــــــــــیبان *

عاشقانه هایی پیش کش به مریمم

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت